Зошто треба да се јаде јапонското јаболко

Јапонско јаболко, слатко и вкусно овошје кое потекнува од Јапонија богато е со витамини, минерали и антиоксиданси.

Егзотичното овошје наречено јапонско е со сладок вкус како мед. За жал не се консумира, често кај нас само затоа што го купуваме во погрешна фаза на созревање.

Во текот на секоја сезона на зреење, овошјето може да го промени обликот.  Големина е  од  50 до 500 грама. Бојата на овошјето варира од светло-жолта до темно портокалова.

Јапонското јаболко  содржи малку калории 70 kcal / 100 g и е богат извор на влакна.

ЗА ШТО СЕ Е КОРИСНО ДА СЕ ЈАДЕ ЈАПОНСКО ЈАБОЛКО

Тоа изобилува со антиоксиданти како што се катехини и галокатехини.  Поради хемискиот состав на бетулинската киселина, јапонското јаболко, го спречува и формирањето на тумор. Катехините се познати по тоа што имаат антиинфламаторни ефекти.

КОИ ВИТАМИНИ ГИ СОДРЖИ ЈАПОНСКОТО ЈАБОЛКО

Свежите јапонски јаболко содржат витамин А, бета каротен, ликопен, лутеин, зексантин и крипоксатин. Сите овие соединенија играат важна улога против слободните радикали на кислород кои предизвикуваат стареење и разни болести. Зексатин е есенцијален каротин во исхраната, кој особено се апсорбира во очите, каде што служи како антиоксиданс за филтрирање на светлината.

Добар извор е на витамин Ц.

Јапонското јаболко содржи многу Б витамини. Овие витамини помагаат во различни метаболички функции во телото.

Ова свежо овошје исто така содржи и калиум, магнезиум, бакар и фосфор.

НА ШТО ДА ВНИМАВАТЕ ПРИ КУПУВАЊЕ НА ЈАПОНСКОТО ЈАБОЛКО

Секогаш бирајте јапонски јаболки со жолто-портокалова боја кои не се набиени и оштетени, има и сушени јапонски јаболки кој се чуваат во замрзнувач и по неколку месеци.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *